Sidor

måndag 21 november 2011

RIP Pearl Jam

Det var inte grannens katt som var död. Vi vet fortfarande inte vems det var, så nu ha jag ringt polisen. Den ansvariga på polisen jobbade inte idag, så jag får behålla den döda katten i en låda tills polisen ringer imorgon och säger vad jag ska göra. Sorgligt!

När jag pratade med grannarna så hade de inte heller sett Pearl Jam sedan han senast försvann härifrån. Han och Ofelia hade sovit i Klara-Finas säng och när jag kte till jobbet på morgonen, släppte jag ut dem båda. Ofelia väntade på mig när jag kom hem, Pearl Jam har aldrig setts till igen. Däremot har man sett rävar i skogen igen.

Vila i frid, älskade Pearl Jam <3

Imorgon ringer jag kommunjägaren igen!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt m katterna. Hm, vi har räv här oxå och min pojkvän är orolig för sin katt. Fixar kommunjägaren rävar i bostadsområdena? Vem ringer man?

    //Jessica

    SvaraRadera
  2. Jessica - vi bor ju precis vid en skog, där ingen jagar. Så här är massor av djur och det blir lite mycket ibland. Jag ringde till kommunen och tjatade länge, innan jägaren kom. Men då hade vi också skickat in en film där räven stod utanför huset och ylade.

    SvaraRadera