Sidor

lördag 31 mars 2012

Rockstjärnedrömmar

Jag önskar att Coco hade lite (?) mer samarbetsförmåga vad det gäller städningen av huset. Istället lever hon något slags rockstjärneliv och trashar hela placet så fort tillfälle ges. När jag är sängliggande i migrän ges tyvärr allt för många sådana tillfällen. Helst nu sedan CC (Clever Chanel) lärt sig öppna dörren till skafferiet och kylskåpet (ja, du läste rätt - kylskåpet!). Kattastrof säger katterna som blivit av med ett par veckors mat. Jag använde lite grövre svordomar. Å andra sidan var det skönt att få en förklaring till varför jag har vaknat med lök, rödlök och en grön paprika i sängen (jag började ju undra om jag börjat gå i sömnen eller bara blivit helt galen).


För tillfället sitter det silvertejp i hela köket. Jag var först sugen på att tejpa CCs tassar och mun, men var inte säker på att silver ingår i Chanels vårkollektion 2012. Imorgon blir det barnsäkra lås på allt i huset.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar