Sidor

tisdag 27 mars 2012

Full fart

Det är långt till Sälen och tur är väl det. Min älskade dotter ringde och berättade att idag hade de fått åka svart backe med skidskolan och sedan fått lära sig att hoppa på stora gupp/hopp. Och jag som försökt lugna mig själv med att i skidskolan har de nog vett att se till att hon bara åker ofarlig barnbacke. Svart backe och hopp.

Filmen är när de kommer ner från den svarta backen. Min dotter är hon den där i rosa som tränger sig. Mammas gener...

Kanske är det därför jag är så orolig. Jag har också varit sju år och gått i skidskola som egentligen är menar för de lite äldre, men indelningen görs med erfarenhet och skicklighet som urvalsprincip.

Jag försöker lugna mig själv med att några hjärnskakningar inte var så illa.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar