Sidor

lördag 17 mars 2012

Great plans of a great mind

Jag hade stora planer för dagen idag, men känslan av migrän började smyga på mig, så nu ligger jag medicinerad och nerbäddad. Istället för att utverka stordåd, får jag planera stordåd.

"Kvadraten" måste komma tillbaka till bloggen. Hela huset är vårstädat, men nu ska det vårpimpas/stajlas. En kvadratmeter om dagen och bevisen fotograferas och visas i bloggen.


Mozes ska tränas. Philippa Williams Levenghylauran ska inspirera och vägleda mig i den träningen. Ledorden blir samarbete, glädje och vinster.


Coco, som designat vårens vackraste kläder, ska stå på tillväxt. Utbildning, fotgående och stadga ska sitta till 100% innan vi börjar Levenghylträna henne.


Maja ska börja servicehundstränas. Igår lärde hon sig att hjälpa till när vi skulle flytta veden. Både Maja & Otto var oss mycket behjälpliga. Första projektet är att träna Maja att hjälpa Klara-Fina att plocka undan på sitt rum. Den självgående dammsugaren sköter resten sen.


Trädgården planeras och planteras. Jag behöver hyra in lite maskin- och muskelkraft för att komma igång på riktigt. Och på tal om att hyra in hjälp, så ska ytterligare hjälp hyras in för att få upp de vackraste tapeterna någonsin.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar