Sidor

onsdag 21 mars 2012

En dag bland andra

Det finns en sak som jag är riktigt bra på här i livet och det är att inte bry mig om alla måsten utan istället lyxa till vardagen och njuta av nuet. Det är förstås också mitt stora problem då många måsten är rätt så nödvändiga...

Idag köpte jag middag på Willys. Det var en sallad som man själv fick plocka ihop och sedan betalade i lösvikt. Jag valde räkor, kräftstjärtar, fuskkrabba, mozarella, fetaost, cole slow och ruccula. Inte så mycket sallad, men riktigt gott. Hundarna och jag körde ut till havet. Jag satt på en klippa i solskenet, åt min sallad och läste en nyköpt trädgårdstidning medan hundarna sprang och simmade omkring. Det var så oerhört vackert och vi njöt allesammans i fulla drag. Tyvärr hade batteriet till telefonen tagit slut och därmed kunde det inte bli några bilder. Ni får första tänka er en klippa i en havsvik badandes i solsken och omgiven av svajande vass. Samt tre oändligt lyckliga labradorer.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar