Sidor

tisdag 27 mars 2012

Jag önskar...

...att jag hade haft en uppfödare jag kunde ringa till och berätta om hur duktig Coco var idag. För första gången var det någon som kastade markeringen till oss. Det var ett enormt fält utan referenspunkter och hon spikade båda. Liksom hon gjorde i skogen på markeringarna i ryslig terräng. Att hon var helt spontan på kallvilt och lämnade allt i hand, vilt, dummies och kanindummies. Hon satt stadigt i kast och uppförde sig underbart.


Sedan hade jag velat ha en uppfödare som jag kunde ringa och rådfråga hur man löser problemet att Coco apportetar våra levande katter. Idag bar hon Puma i ett fast grepp medan hon gick ner för trappan. Puma ylade och bråkade som en ... ... en puma.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar