Sidor

söndag 12 augusti 2012

Coco

I torsdags flyttade Coco hem till sin storasyter Guamikenis Red Hot Chili Pepper "Chili" och Madde. Efter den här sommarens all turbulens är jag helt utan energi och känner mig fullständigt orkeslös. Att då ha tre hundar, varav en unghund, kändes inte helt rimligt. Det kändes som om Coco behövde ett eget hem, med någon som verkligen har tid och ork för henne och hennes träning.

Jag känner Madde sedan tidigare, då hon äger Cocos storasyster och jag vet att Coco kommer få det riktigt bra. Trots det, känns det lite sorgligt och tomt efter att Lilla C har flyttat hemifrån. Men, Coco har fått det superbra och det är viktigast. Jag behåller avelsrätten på henne, för hon har en unik stamtavla och är en hund som jag tycker otroligt mycket om. Jag hoppas att jag om ett par år har fått tillbaka kraft och energi och då kan få ha en egen Coco-valp.

Coco hämtar dummy till Madde

1 kommentar:

  1. Tråkigt att behöva omplacera men det rätt mot hunden. Starkt gjort!

    Då kanske det är dags för mig & mamma oxå att skaffa labbe ;-)

    SvaraRadera