Sidor

måndag 15 augusti 2011

Full skohylla och tom plånbok

Idag åkte vi med vänner till Kristianstad. Jag var tvungen att prata med Telenor på plats för att kunna fortsätta reda ut hela härvan vad det gäller min försvunna/stulna telefon. Mötet där gick bra och jag drabbades av shoppingjävulen. Fyra skor, lite kläder och en cykelkorg senare är plånboken helt tom. Men både jag och Klara-Fina är nöjda. Imorgon är sista dagen på semestern. Den ska jag tillbringa med städning. Klara-Fina börjar skolan (0:an) om en vecka och vi har bestämt oss för att försöka hålla ordning hemma. Hmmmm... Jag vet att ni som känner mig skrattar högt nu och det gör ni säkerligen helt rätt i.

Eftersom min kamera är hos mamma och min älskade Xperia borta, så får det bli en gammal bild idag. Mozes & Maja som sitter i en backe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar