Sidor

onsdag 14 december 2011

Sjuk och födelsedag!

Jag mår inte bra.Någon feber som härjar min kropp och jag är alldeles slut och orkar inte göra något alls. Valparna talade om att de tyckte deras vrå var för liten nu, så de får vara i hela köket. Där är de, om jag är där. Är de själva, så lägger de sig i vrån och sover.

De är otroligt lika till utseendet. Jag ser fortfarande inte skillnad på dem, utan att se deras märkning. Till sättet är de alldeles förtjusande. Jag har itne hört Maja morra eller skälla på dem en enda gång, men ändå uppför de sig exemplariskt mot både henne och andra hundar. Mot varandra kan de vara rätt elaka och bitas, kivas och dra i svansen. Jag lovar att jag ska berätta mer om dem snart, nu är det sovdags för mig. För imorgon fyller jag år och jag vill så gärna må bättre på min födelsedag. 34 år blir jag, det känns gammalt, så himla vuxet.

5 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra på din födelsedag
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Grattis igen på födesedagen Hoppas du fick en bra dag.. Å var frisk!! Hoppas de små växer o blir stora.. Men du, oj vad fort det går.. Lilla Grynet är ju redan 14 v!!! Vart tog de små vägen??!!! Pussa på Maja o puppisarna från "syrran" o kusinerna i Tidaholm...

    SvaraRadera
  3. Vill önska dej en riktigt God Jul och Gott Nytt År!!

    Kram Annika och hundar

    SvaraRadera
  4. Tack för alla grattisönskningar! Födelsedagen var precis så bra den bara kunde under rådande omständigheter. Jag är jättenöjd med den!
    Tack alla!

    SvaraRadera