Sidor

torsdag 8 december 2011

Labbevalpar

Det kan inte finnas något mer ljuvligt och underbart än labradorvalpar.Labbevalpar är KÄRLEK!  Idag la jag mig ner hos dem och genast kom hanarna krypandes från varsitt  håll och somnade med sina små huvuden på min hals. Stella somnade med sitt huvud på min panna. Coco var lite orolig, så henne fick jag klappa lite innan hon somnade på mitt bröst. Vi låg där länge och jag bara njöt! Healing på bästa sätt!

Idag har jag blandat i lite mixat och uppblött torrfoder till dem. De äter mer eller mindre kladdigt numera. Bosse har nog läst Ribblings bok om vett och etikett för han var inte ett dugg smutsig och stod bara still och åt. Sicken kille!

Efter matstunderna måste jag byta ut hela inredningen, så nu får de sina matskålar på tidningspapper och efter torkar jag dem rena med en fuktig handduk. Det är nog dagens bästa stund för Coco. Hon sitter nedanför mig och tittar och bara ber om att få bli ompysslad en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar