Sidor

fredag 23 december 2011

Dan för dopparedagen

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggat den senaste tiden. Både jag och Klara-Fina har haft hög feber och jag har haft mycket migrän igen. Jag lovar bot och bättring! Nu har jag fått min nya Xperia, så nu ska det inte vara några problem att få tqg på mig via mobilen och dessutom ska jag  kunna blogga från den.

Jag vill önska er alla en riktigt GOD JUL! Min julklapp blir nya bilder på valparna som igår blev  veckor. De utvecklas enormt varje dag. Igår fick killarna lite ensamtid med mig. Vi testade att sova i sängen och båda valde dunkudden, precis som deras pappa alltid gör. Idag fick flickorna följa med mig till mamma. Det gick så lätt och bra att allesammans kommer få följa med under några timmar imorgon och fira jul med hela familjen.

Nu när Pearl Jam inte finns hos oss längre har Ofelia skaffat nya bästisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar