Sidor

söndag 2 oktober 2011

Fejjan

Jag har haft en grupp på facebook för alla som varit intresserade av GUAMIKENI-hundar eller avkommor till Salje eller Hamlet. Facebook håller nu på att göra om sitt system med gruppern och därför kom jag inte åt att redigera och göra ändringar eller lägga in de poster jag vill på gamla gruppen. Istället startade jag en ny. Den heter GUAMIKENIS KENNEL och är öppen för alla. Har du en valp eller släkting till Guamikeni, har någon avkomma eller släkting till Salje eller Hamlet eller bara är intresserad av våra hundar är du varmt välkommen att gå med i gruppen.

Jag hoppas att gruppen ska bli en mötesplats där gamla och nya valpköpare kan utbyta erfarenheter och där både högt och lågt kan diskuteras, där vi kan dela med oss av bilder, framgångar och träningstips samt funderingar och få hjälp med problem. Ni är alla VARMT VÄLKOMNA till vår facebook-grupp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar