Sidor

lördag 14 juli 2012

Lördagskväll

Några av mina blogginlägg försvinner någonstans i cyberspace vilket gör mig smått irriterad.


Men ikväll är jag inte irriterad. Maja har hela tiden värk i kroppen och på typiskt borreliamanér hoppar hältan från ben till ben. Maja har i hela sitt liv varit en väldigt aktiv hund. Hon har alltid älskat att hänga med mig vad jag än har hittat på. Att tvingas till stillhet pga värk har gjort att hennes livslust försvunnit mer och mer för varje dag.

Idag kunde jag inte se henne på det viset mer utan packade in barn, hundar och picknick och åkte till havet. En gnista tändes i Majas ögon när hon fick leta stenar på sin favoritstrand. Härligt att se! Äntligen ett steg i rätt riktning för Maja <3


Moz och Lilla C fick några markeringar var. De liksom exploderade när de fick sina kommandon och flög iväg. Trots farten hade de minnesbilden klar för sig och använde sina näsor. Wow, vilka hundar.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar