Sidor

måndag 2 januari 2012

Love, i dubbel bemärkelse

Det har varit en bra dag idag. På förmiddagen fick vi besök av Loves blivande ägare. Ett riktigt härligt par som kommer ge Love ett superbra hem. Det känns tryggt och bra för mig!

Nu på kvällen fick Mozes tjejbesök. En snygg och väldigt trevlig gul tik fattade tycke för Mozes och det blev en bra parning med ca 20 minuter hängning. Om 9 veckor väntas det således Mozesvalpar i Höör. De flesta av valparna kommer utbildas till ledarhundar, vilket jag tycker är otroligt spännande. Med tanke på att jag själv har en lillebror som är blind, inser jag vilket fantastiskt jobb dessa hundar gör. Jag önskar Eva och Vera all lycka med dräktighet och valpning. Är ni intresserade av en valp från den här kombinationen eller vill ha mer information är ni välkomna att höra av er till eva.malm.sweden@gmail.com

1 kommentar:

  1. Tusind tack for dine ord, det betyder meget for os, vi ser frem til at give Giorgio Armani et godt hjem, hvor han vil blive konge over Hagadal.

    SvaraRadera