Sidor

tisdag 29 maj 2012

En snurrig runda

Jag har varit betydligt sämre under några dagar. Operationssåret har varat och förvärrats och smärtan har varit fullkomligt olidlig.

Men idag såg det bättre ut och smärtan går att utstå. Men jag är så konstig och yr. Jag vet inte om det beror på infektionen i såret, smärtan, alla smärtstillande eller en kombination av allt.

Mamma hjälpte mig ut på promenad idag. Underbart efter över ett dygn i sängen, dessutom var det kallt och regnigt vilket är mitt favoritväder. Men snurrigt var det. Det kändes som om jag druckit en flaska vin för mycket. Den känslan har jag svårt att stå ut med när jag druckit för mycket vin, ännu värre är det när man inte ha druckit något vin alls.


Coco var överlycklig och flög fram som ett spjut genom svårtillgänglig terräng. Jag kan inte bestämma mig för om jag tror att hon var superskelett och därför kan ta sig fram så smidigt och kan hoppa över och ner från allt. Eller att hon efter allt springande, snäva kurvor i högsta fart och alla dårakiga hopp, inte har ett helt ben i kroppen. Glad är hon iallafall och det är en fröjd att se hur hon flyger fram.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar