Sidor

onsdag 30 oktober 2013

Perfekt perfektion

Mozes har fått träna idag. Fördelen.med att ha haft ett 3 månader långt ofrivilligt träningsuppehåll, är att man kan börja om, helt utan olater. Mozes är ju.numera väldigt understimulerad och är riktigt het på träningen, just så het att det inte stör, men jag kan göra om momenten tillräckligt många gånger tills det blir perfekt.
Eftersom jag vanligtvis mest tränar vatten (som är det mest roliga jag vet) och Mozes inte får vara i kallt vatten på 5 månader, så får vi träna annat. Just nu tränar vi halvsynliga linjetag och memories. Just nu.är jag inte ute efter att Mozes ska lyckas och tycka det är kul. Nu är jag ute efter perfektion. För Mozes får inte springa för mycket, inte träna så ofta och han vill inte annat än träna. Perfekt tillfälle att träna perfektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar