Sidor

söndag 4 september 2011

175%

Den här terminen kommer bli tuff. För samtidigt som jag ska jobba heltid, så är det min sista chans att bli klar med examensarbetet, innan Kristianstads Högskola mister rättigheterna att examinera på lärarprogrammet.
Jag fick ju jobb innan jag var klar med min examen och har helt enkelt inte haft tid eller ork att ta tag i det tidigare. Ärligt talat vet jag inte om jag orkar jobba 100% och plugga 75% samtidigt. Dygnet får ju inte fler timmar bara för att jag ska skriva examensarbete. Å andra sidan har jag numera lite rutin på att skriva uppsatser, efter 7 år på universitet och högskolor så får man det. Min arbetsgivare har också beviljat mig 12,5 dagar till studier. Så på något sätt ska det väl ordna sig.
Men jag har en känsla av att jag inte kommer orka vara speciellt social denna hösten och hundarna kommer få vila mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar