Sidor

onsdag 19 mars 2014

Labradorvalpar och allmän förvirring

Mozes har haft två tikar på parning senaste tiden. Båda kommer från mycket friska och spännande linjer.
Jag kommer skriva ut stamtavlenamn och mer info på hemsidan snart. Just nu är mitt huvud så fullt av examensarbetet, jobbet och kommande hälsoundersökningar att jag allvarligt funderat på om jag drabbats av afasi. Tidigare idag mindes jag inte vad Mozes morfar hette ens (GB FTCH Willowyck Ruff) utan tvingades slå upp det.
Men om närminnet är dåligt är min analysförmåga fortfarande i topp. Det går bra med examensarbetet och jag kunde utan problem gå igenom de båda tikarnas stamtavlor och konstatera att jag själv är väldigt sugen på en valp ur båda kombinationerna och då vet jag att det är rätt.
Är ni intresserade av riktigt bra labradorer att jobba med, friska trevliga och sunda hundar, hör av er!
Och bli nu inte oroliga för min hälsa, det ska bara på alla vetenskapliga sätt konstateras att jag är frisk och när väl examensarbetet är klart ska jag vila hjärnan under hela sommarlovet! Då kommer nog också orden tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar