Sidor

fredag 17 februari 2012

Sportlov

Jag firade sportlovets början med en snöig vinterpromenad med hundarna. Mozes fick lite teckenträning medan Maja och Coco fick ett par knallapporter var. Sedan satte vi oss framför brasan, lyssnade på en ljudbok och jag testade för första gången att måla något abstrakt. Det blev ju om inte annat annorlunda.

Imorgon ska jag städa hundarna dagis hos mamma, träna koppelgående med Coco, tecken och stoppsignal med Mozes och låta Maja få göra något kul. Istället för att leka Picasso ska jag mejla valpköparna och alla andra som väntar på svar från mig och städa mitt sovrum. Finns det tid över ska jag städa och organisera lekstugan samt montera ihop bänken jag har köpt till KF att ha där.

Och så ska jag såklart gratulera min kära mor som fyller 40 år! Igår fick hon två presenter i förskott, alldeles ljuvliga och personliga smycken. Imorgon blir presenten av det mer fysiska slaget och med all säkerhet mindre uppskattad!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar