Sidor

onsdag 22 februari 2012

En dröm...

En av planerna med detta lovet var att storstäda huset. Igår var jag därför och storhandlade rengöringsmedel i tron (läs i hopp) om att det är roligare att städa om msn har massa olika smarta produkter att använda. Jag hittade en för mig helt ny serie med snygga flaskor som genast inhandlades. Men eftersom det inte blev ett dugg roligare att städa och hela inköpsturen gjorde febertrötta mig helt slut, får flaskorna nu pryda bänken.

Återigen undrar jag varför jag tränar mina hundar till att bli fullfjädrade apportörer, när jag så mycket mer hade behövt dem dom servicehundar. Drömmen vore ju om Mozes blev lika lycklig över att få dammsuga som han nu är över att få hämta dummisar. Och tänk om Coco istället för att bita sönder pyssellådor och släpa runt med skräp hon hittat i papperskorgen, kunde samla ihop skräp och slänga medan Maja putsade fönster. Jag skulle med glädje köpa hem massa rengöringsprodukter de kunde få använda!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar