Sidor

söndag 20 januari 2013

Magsjuk och doping

Ibland tänker jag att det verkligen inte är någon bra idé för mig att jobba i en skola. Med nästan 500 elever och mycket personal så finns det smittor överallt och jag lyckas fånga dem allesammans. Denna gången är det maginfluensa som jag olyckligtvis smittade ner min lillebror med.
Nu sitter jag framför tv:n och äter hemgjord kycklingbuljong, som kokat över 2 timmar. Otroligt gott när illamåendet lagt sig och hungern satt in. På tv:n ser jag Operas intervju med Lance Armstrong. Det är så tydligt att han inte ångrar sin doping, utan bara att han åkte fast. Men visst är det så att det är all denna sjuka dopingen som gav honom cancer. Den mannen har onekligen fördärvat för sig själv och hela cykelsporten. Idiot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar