Sidor

tisdag 26 juli 2011

Huvudlöst

När vi hade finslipat på avlämningarna tog vi en välförtjänt paus. Jag somnade till en stund i hammocken och båda hundarna sov i sina nybäddade korgar. Jag minns att jag undrade var katterna var.
När vi vaknade bestämde vi oss för lite markeringar med kajan/råkan. Men så upptäckte jag vart den ena katten varit. Han hade legat under hammocken och kalasat på nämnde fågel. Om jag tyckte den var äcklig innan, var set inget mig hur den var huvudlös. Pearl Jam åt fågelhuvudet med bättre aptit än jag någonsin sett honom göra. Undra varför det inte finns kattmat med smak av kaja/råka? Delikatessburkarna kunde ju innehålla bara huvudet. En idé SSRK borde fundera på. Efter alla b-prov kunde vi sälja kattmat...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar